fredag 11 november 2011

födelsedag

hade jag idag fast jag inte riktigt fyller år ännu (minnet börjar ju svika när man blir gammal så...)

nej, det började bara med att Crisu och jag åkte till Tornby som ligger en bit utanför stan där det finns alla möjliga butiker (Moa: det finns en Hööks butik där åxå). Crisu hade redan tidigare berättat att det hade öppnat en ny fantastiskt bra butik där, nämligen Stadium Outlet där ALLT är på 40-70 % rea *me like*.

Detta resulterade ju förstås i att jag förälskade mej i en jacka där (som för övrigt passar alldeles utmärkt att ha såna här lite kallare höstdagar då det fortfarande är för varmt för att använda vinterjacka men ändå lite kyligt att ha en tunn jacka...ni vet?). Så en blick med mina hundögon och ett uttalande som liknar något sånthär "men jag fyller ju faktist år snart..å då sko du ju int måst funder på va du ska köp åt mej.." resulterade i att jag fick ett paket när vi kom hem (tänka sej vilken överraskning)

vad kan månne finnas i detta paket?

nämen! precis en såndär The North Face jacka som jag ha velat ha! å rätt storlek var det åxå!

självklart firades det med bakelser och kaffe!

tack ska du ha för en fin födelsedag!

Fortsättningen på min födelsedag blir däremot inte lika rolig. Eftersom jag haft ledigt och trevligt på dagen måste jag nu (när crisu smitit iväg på jobb) ha lite tråkigt och vad passar då bättre än att söka litteratur till nästa PBL?

Ha en trevlig fredagskväll ni med! :)

1 kommentar:

  1. De e ju som faktiskt bara en månad kvar tills ja fyller... :)

    SvaraRadera