torsdag 15 december 2011

jeee, va skönt me julloooov!

NOT!

blir nästan lite upprörd och lessen i ögat när jag läser statusuppdateringarna på facebook, där typ varannan handlar om att folk börjar få ta jullov.

men inte jag!

har därför i protest skrivit på en namninsamling för studenter här i Linköping där vi vill ändra på höstterminen så att den ska sluta före jul, så att vi stackare skulle få ladda batterierna å faktiskt få njuta av jullov (utan 1000 skolarbeten och hemtentor som ska fixas under julen...)

Typ sånt.

Annars går dagarna mest åt tentläsning, för imorgon smäller det... Börjar bli smått nervös över att skriva min första salstenta (som verkar påminna om värsta studenskrivningarna) eftersom jag har kommit till det stadiet nu när det känns som om jag absolut inte kan något alls. *jaiks*

men som tur har jag ju ännu 27h och 14min på mej att lära mej allt!

TJ 7

1 kommentar:

  1. Ja tror att do kan allt å liiti til, lycka till! do e jo entå logopedistuderande från ÅA, it så bara he.

    SvaraRadera