lördag 10 december 2011

julfeelisen som försvann

Den lilla julstämningen som var här förra veckan är nu ett minne blott. Min julfeelis försvann i samma takt som snön.. + grader, blåst och regn är återigen tillbaka. (å det påstås att det ska vara jul om 2 veckor, hah!)

Praktiken är avslutad och jag överlevde! Detta firades vilt i torsdagskväll hemma hos Lillbååni och hennes monopolspel. Vi behöver inte gå in på detaljer om vem som vann och sånt, men både jag å lillbååni hävdar att det blev fel vinnare! (vinnaren borde ha tagit hänsyn till att jag faktiskt had paka norrmalmstorg innan vi ens börjat spela!).

Annars så har gårdagen, och dagen (troligtivs morgondagen åxå) gått i studiernas tecken. Insåg att jag har tenta nästa veckas fredag och att jag kanske borde sätta igång med läsandet nu. Har inte tidigare tyckt att det vore nåt att hässa upp sej för, men kollade snabbt idag på tenta från fjolåret och joo, det är visst något att hässa upp sig för. PINSAMT om det blir omtenta i januari!

Förresten:

denna vackra tös fyller 22 år idag!

Och hennes födelsedag till ära så ska jag återgå till mina anteckningar och papper för att försöka lära mig något. Men undrar om det skulle gå bättre med en godispåse som sällskap?......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar