måndag 21 november 2011

bowlingsproffs från Finland

Kvällens tema har varit bowling som ordnades för utbytesstudenterna och deras faddrar (och helt gratis var det också!). Mycket trevlig kvällsunderhållning, men konkurrensen var stenhård och trots mitt goda resultat på 143p så kom jag bara på en andra plats. typiskt.

men mest typiskt är att jag hade (enbart för att visa er hur roligt vi hade ikväll) tagit med mej kameran MEN glömde bort att fota hela gänget. sånt som händer.

men bjuder er på en bowlingbild hemifrån istället, så att ni ska få rätt feelis

Vad mera...

Överlevde helgens finsittning med bravur och kan nu härmed skåla som logopeder skall i Linköping (alla program har tydligen en egen skål, dvs en ramsa/sång som ska sjungas SAMTIDIGT så fort det ska skålas, ju högre desto bättre). Det bjöds på mycket god mat (tårtan som vi fick till efterrätt var något alldeles extra i smakväg), trevligt sällskap samt rolig underhållning. En lyckad kväll.

Mycket program nu framöver, så får se om min tid räcker till allt jag vill och borde hinna med.

Men just nu trivs jag bra med det.

1 kommentar: