tisdag 15 november 2011

"det är mycket roligare om man har kul..."

"...och på luncherna får man balla ur" (fint citat av en av dagens föreläsare som jag tyckte att ni skulle få ta del av)

Föreläsning om "logopediska insatser vid ventilatorvård" och "teamarbete/anhörigstöd/samtalsbehandling vid afasi" gör ens huvud alldeles trött.

Huvudet blir inte piggare av att man sedan måste sitta och stirra på datorskärmen för att fixa inför morgondagens PBL och fredagens Afasifall-seminarium.

MEN nu är det fixat och jag är värd soffpösande, TV-tittande och bullaätande (ett tecken på att crisu börjar bli rastlös är att han håller på att baka bullar då jag kommer hem från skolan.)

han sa att jag inte fick ta en bild och sätta upp det här på bloggen. Men nu ser han på fotboll och verkar vara på en annan planet så jag ska vara olydig och busa lite. Alltid skoj med sånt! ;)

lite bränd kokos är sånt man får leva med

1 kommentar:

  1. vilka trevliga föreläsningsämnen du har, nästan så ja känner hur studiemotivationen bubbla och spritta i kroppen. INTE.
    crisu får nog baka bullar åt oss oxå om han vill, å gärna komma hit å diska. det skulle behövas (redan igår).

    SvaraRadera