fredag 18 november 2011

fredagkväll och idol

Idolerna intar scenen på Cloetta Center här i Linköping ikväll och självklart måste man ju dit och kolla in de små sångfåglarna, speciellt då det är gratis (är det inte ljustekniker så är det kockar som jobbar på rätt plats vid rätt tidpunkt) *me like*

Har varken papper eller lim så jag kan inte jöra någon fin planch med fin text på (t.ex. "pentti 3 was here", eller "hej mamma, skicka mera pengar") som jag skulle kunna vifta med i kamerorna ikväll. Enda beviset på att jag verkligen varit där kommer väl att bli nån suddig bild (om jag kommer ihåg att ta med mej kameran) ;) men gott så.

Vad mera, dagarna har mest gått i studiernas och träningens tecken och bloggen har (än en gång) fått lida för detta.

Igår spelade vi kort me lillbååni, de va kul. Mindre kul är att min fantastiska cykel (not) har fått spunk så när man cyklar gnisslar det å låter något värrigare från framhjulet. Jag har dock ännu inte listat ut vad det riktit är som åstadkommer ett sådant oljud, men tror bestämt att lite låssmörja ska fixa det hela (annars måste jag ju gå till Cloettis ikväll, å det tar för länge, sånt har jag helt enkelt inte tid med!)

Men däremot har jag nu tid att njuta av att en lååång skolvecka är förbi. Å detta ska firas med kaffe, slösurfande och bloggläsande!

Ses ikväll i TV-rutan då!

2 kommentarer:

  1. vann va ni???vi såå int er naa!!!

    SvaraRadera
  2. hehe :) vi satt no så långt bak och högt uppe dit inga kameror hittade ;)

    SvaraRadera