torsdag 13 oktober 2011

badminton

blev det idag. länge sen sist och det var faktiskt riktigt roligt! Tungt var det åxå (åtminstone för mej som fick springa fram å tillbaka på planen som en dåre för att hinna slå bollen åt crisu som lugnt och stilla fick stå å se på när jag sprang fram å tillbaka på planen som en dåre eftersom jag tydligen siktar bollen rakt på honom å då måste man tydligen inte flytta sej..)
Jag förlorade.

har ordnat i mina papper (har ju bara inte haft tid med sånt under de 3 veckorna jag varit ledig nu..) å plötsligt slog det mej att jag kanske kanske borde läsa nåt nångång (kursen är ändå 15sp). oops.

nu tänker jag passa på (så länge crisu är och ser på hockey) att se ett eller två avsnitt av Private Practice. Det är ändå för mörkt där ute för att orka läsa mer idag. Tidigare idag lockade det faktiskt nästan att få läsa lite, men det har gått om nu (i denna takt kommer jag att endast att få plugga under de 2 veckor som jag kommer att vara hemhemma sen...ett senare problem)

imoron åker mamma till Kina å hon tänker stanna där i 2 veckor! skypade just med henne via hennes nya Ipad (som jag ens just och just vet vad är). Samtidigt fick jag se (å höra) resten av familjen (minus lillasyster) och en liten smula hemlängtan dök upp. Men inte så konstigt eftersom jag är väldans hemmakär och inte varit hemma nu på 2 månader. Men om sisådär typ 1 vecka så slipper Linköping mej för 2 veckor och dom får stå ut med mej hemma istället ;) *me like*

1 kommentar:

  1. Vilken härlig bild! Ida tipsade mig om din blogg, roligt att läsa vad ni har för er där i Sverige. :)

    SvaraRadera