tisdag 4 oktober 2011

kanelbullens dag

är det idag för er som inte visste det.

bara därför "måste" man ju äta en sån (typiskt)
inte världens godaste eller världens vackraste MEN det är en kanelbulle!

annars lever vi och mår. lite uttråkad blir man väl med alla dessa lediga dagar, men man ska väl inte klaga ;) har ju faktist bokat en flygbiljett till Umeå idag efter MÅNGA om och men och en MASSA kråtas.  

Ett tips till alla som mej, skaffa ett Visa kort!

Istället för att smidigt och enkelt boka och betala en flygresa via internätet så hamnade jag sist och slutligen (efter att ha ringt och trott att man kunde boka en biljett via telefon) på resebyrån i stan. Väl framme vid resebyrån visade det sej att dom inte har tillgång till samma flygtider som jag sett på internet (helt onödit att jag då sökt å funderat vilka flyg och vilka tider som skulle ha passat bäst, jag ringde t.o.m mamma & pappa så att dom skulle hjälpa mej att bestämma mej!). Ännu till tog  dom 28o kr extra för att bara boka  min resa! (tur att man är rik..). Men nu är resan bokad och allt slit är verkligen värt mödan, eftersom jag snart får busa med min favorit-lillasyster! :)

här är självaste lillasystern Moa

Nu tänker jag äta.
Hejdå.

1 kommentar:

  1. Å vi ska bara hitta på en massa roliga saker :D

    SvaraRadera