torsdag 27 oktober 2011

ett pikulitet inlägg

bara för att försäkra mej om att det inte ska uppstå några missförstånd gällande klimatet här i Österbotten så sätter jag upp en mer sanningsenlig bild på var jag befinner mej nu under min semester.
det är nog höst i byarnas by åxå

och ja Anna, här bor jag
Ska väl passa på att njuta av sista hösten i detta paradis eftersom det snart börjar dra ihop sej till flytt till nya stället i storstan Jakobstad och syster & hennes träsktroll tar över denna herrgård.

Nej nu ska jag ta mitt pick å pack för att åka iväg till storstan å hälsa på dessa konstiga typer:

mommo & moffa
har jag tur kanske min coola moffa har bakat hela morgonen så att jag får äta något gott idag till kaffet

2 kommentarer:

  1. träsktrollens palats :)

    SvaraRadera
  2. Annas tvättjänst är igång ser ja! här står det istill :/

    SvaraRadera