onsdag 31 augusti 2011

idag har jag stigit upp tidigt för att sen få tillbringa hela 18min i skolan, å nu e ja helt ledig resten av veckan (tungt med dessa studier).

regnperioden i Linköping fortsätter.
men efter regn kommer solsken och dubbla (!) regnbågar

så denna dag har mest spenderats framför tv:n tillsammans med både svenska hollywoodfruar och real housewifes of new jersey (bara älskar IQ-befriande program), och så har jag förstås spammat folks mejl me frågor om dyslexi kurser. bara att vänta på svar nu då...

crisu har varit duktig och varit på länk. förkyld som jag är så fick jag "bara" cykla bredvid å sjunga fina peppande sånger åt honom.

näst på kvällens schema är nog glass. för det är så gott och skönt för halsen.

Roligaste idag
är man sambosar ska man dela på kostnader för mat å sånt. de ska va rättvist tror jag blev det vinnande konceptet...

FÖRE: crisu illustrerade detta åt mej på ett enkelt sätt igår
EFTER: idag tycker jag att de nog e allt jämnt å bra.





2 kommentarer:

  1. Klockren tavla! Så ska jag också ha det! ;) Hoppas hoppas kursstrulet ordnar sig snart! Krya-på-dig-kram!

    SvaraRadera
  2. Smilegubbar förnöjer tillvaron! :)

    SvaraRadera