söndag 28 augusti 2011

tjolahopp.

då var helgen förbi. tänk he. snabbt går de.

idag har ja bara gjort söndagssaker, som att tvätta kläder, koka äppelmos, tränat å duschat. å så har jag å sandra (min inneboende, som förresten har hittat en lägenhet åt sej som hon snart får flytta in i) varit otrolit tekniska å skruvat våra cyklar. pluspoäng.

imåron ska jag till skolan å träffa min nya svenska klass, samt reda ut ett å annat med lärarna gällande mina kurser. håller annars på att skicka en massa mejl ti höger å vänster för att hitta en kurs i dyslexi..kanske nappar de..kanske inte..de visar sej. (men man tycker ju att speciallärarna som inriktar sig på barns läs- och skrivinlärning borde ha en kurs om läs- och skrivsvårigheter...å som jag skulle få vara med på)

håller trolitvis på att bli förkyld åxå, så imåron ska jag gå på jakt efter finrexin eller något motsvarande eftersom finrexin inte existerar i detta land. minuspoäng.

Roligaste idag

denne charmör är påväg hit just nu!
vi får alltså om nån timme stolt titulera oss som sambosar på riktit, inte illa :)

1 kommentar: