fredag 9 september 2011

en bra dag

skönt med en ledig fredag (eftersom man då tror att det är lördag å blir helt utom sej av lycka då man märker att det inte alls är så)

har hunnit med en hel del idag:
- skaffat lånekort till bibban här i Linköping
- postat iväg en kopia av mitt pass så att jag kanske har möjlighet att läsa nån distanskurs om dyslexi
- lånat böcker till nästa veckas vinjett i PBL
- lagat och avnjutit en mycket god vegetarisk lasagne (som t.o.m crisu tyckte om)
- varit på bodyattack

så nu är jag rätt så harmonisk i min själ.

ha en bra fredag!


Roligaste idag
igårkväll kom det ett meddelande åt crisu där det typ stod "jag har kanske fixat ett jobb åt dej, ring X imåron" (bra med kontakter, men lite vääl lyxit kanske). Så det gjorde han. Nu är han å jobbar på en av Linköpings bästa restauranger (enligt vår källa) och där ska han även tillbringa lördagskvällen. Så jag får helt enkelt klara mej själv, men hoppas att han lär sig att laga "frasig äppelrulle med vit choklad och hasselnötter" idag. Då kan han bjuda på det åt mig imåron... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar