tisdag 6 september 2011

lyxmuslins afton

tjaba tjena hallå!

en lång skoldag har jag haft idag. fortfarande lite chockad över att jag varit hela 5h där idag å imåron blir det en ännu längre skoldag (+ lite kalasmottagning för all nya studenter på cloetta center till kvällen/natten).

så därför har jag i förebyggande syfte försökt hitta litteratur till PBL-mötet på torsdag, med varierande resultat. Det är inte så lätt, men med lärarens ord i bakhuvudet känns det lite bättre än igår ("du försöker hänga på så gott du kan")

nej nu ska jag gå å prata med min sambo, honom har jag inte pratat med så mycket idag (eftersom studier å idol tar så mycket av min tid)

Roligaste idag
lyxmuslin blev inte världens godaste - men vad jör nu det då man har en sån fin burk att ha den i
 

1 kommentar:

  1. kaviar och gåslever anses väl också vara lyxigt. knappast världens godaste fast de sku finnas i en fin burk :)

    lyxa till myslin lite mer nästa gång å sätt dit bara sånt som är smaskens så som kladdkaka, salmiak å äppelmos :P

    SvaraRadera