torsdag 29 september 2011

pusselabstinens

fick jag precis. Längtar till mitt pussel å pusselmattan som finns på bokhyllan i lägenheten i Åbo (hoppas att personen som bor där nu är snäll å inte förstör eller slarvar bort nån bit till det pusslet...)

igår gjorde vädret att vi inte orkade hitta på något extra busit, fast crisu åxå va ledig. Men vi firade onsdag med pizza, film, kladdkaka + glass å tv. Inte illa det heller :)

Idag har jag städat, ordentligt! (skurade t.o.m golvet!). Med denna låt spelandes på högsta volym så gick de rätt så bra å snabbt ;)

Sedan har jag tråkat. Vill inte tänka på hur uttråkad jag kommer att bli framöver med 2 hela lediga veckor ännu.. Tror nog bestämt det blir ett umeå besök här så småningom (dax att förbereda sej mentalt Moa).
Men till helgen blir det besök till Kolmården, å sen nästa vecka blir det FORK. Så en hel del att se fram emot+ att jag är på världens shoppinghumör å tror bestämt att det ska bli morgondagens program :)

Idag hackade vi bort is ur våran frys (ägaren verkar inte ha frostat ur den på ett tag):

lite is i våran frys..
Eftersom det är torsdag passar jag även på att  tävla lite (Sandra, jag skyller på dej). Det är inget dålit pris heller, så alla ni som har er plattång på er enavdesakerjagabsolutinteskulleöverlevautan-lista. Ta en titt på denna tävling

typ he. tack & adjö

1 kommentar:

  1. städastäda varje freda' är på programmet för mig oxå innan de e dags för jobb :/ kolmården, fork å umeå låter som ypperligt ledighetsprogram :)

    SvaraRadera