fredag 16 september 2011

en månad i Linköping

en sån rubrik ville jag åxå ha, tackar å bockar kära Cecilia ;) å när jag satt å läste hennes blogg http://ceciliailund.blogspot.com/ så insåg jag att det faktiskt är en månad sen man kom hit. Helt otrolit vad tiden kan gå snabbt!

dagarna kommer å går och nu är det fredag (igen). Skolveckan är nu över och efter en lång dag ska jag bara göra ingenting resten av kvällen (åtminstone inget skolrelaterat)

eventuellt orkar jag sy fast lite märken på min halare (ursäkta, overall heter de ju här)
väntar ivrigt på att få använda min halare på något studentvänligt evenemang här i Linköping.

eller kanske ska jag läsa en bok?
har flera nya alternativ att välja mellan

eller så går jag helt enkelt ut på en promenad i denna soliga höstafton för att invänta idol. Det låter bra tycker jag :)

Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. varsågod för rubriken ;) å ja, tänk att vi redan har varit svenskar en månad! det har gått då otroligt snabbt!

    SvaraRadera