torsdag 22 september 2011

latmask

har jag varit med bloggandet (men de tar faktist tid å ork å energi att skriva)

så jag tror ja ska fortsätta i samma stil ett tag till.

har väl inte funnits så mykke att berätta. har varit ledi å skrivit på ett skolarbete, som ännu inte e klart.. men kanske imåron (eller i övermoron, eller nån annan gång)

imåron blir de en lång skoldag, 8-16 (!) å sen e de plötsligt 3 veckors paus i kursen..sen 4 dagar praktik, å sen 2 veckors paus till! helt otrolit. Trevlit om någon hade kunnat berätta detta lite tidigare (joo förresten, kursen håller på hela hösten MEN vi har självklart en 6 veckors paus i mitten) men det var väl självklart för dom.

lite bitter. lite fundersam om jag trivs här eller inte. själva stan å landet e ju fantastiskt, men skolan å allt krångel med kurser tar på krafterna å motivationen (å jaa, har fått alla mina ansökningar för distanskurser strukna, så dit for det.). Men då har man ju tid att leva studieliv istället, men har faktiskt inte sett/hört mycket av något sådant ännu. Boring. (fast jag är faktist bjuden på födelsedaxmiddag till en på klassen på lördag, alltid något!)

Trots detta negativa inlägget så är jag nog glad att jag åkte hit ändå, om inte annat så för att uppskatta hur bra man har det i Åbot ;) Nej, detta kommer att bli bra, det måste. såheså!

tänk positivt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar