tisdag 13 september 2011

skype

är anledningen till att jag inte hann (!) blogga igår, men tyckte att jag prioriterade helt rätt!

vad mer hände igår.. Joo, mina nya brills kom på posten igår. Har väntat på dom nu en månad efter lite klåperi från instrumentarium som först skickade fel par glasögon åt mej (rätt bågar men fel styrka).

nu ser jag igen

idag har jag varit på en otrolit tråkig föreläsning .
"vad tycker ni om detta? (väntar i 1½sek) "okej, JAG tycker.." å så fortsatte han. Något i den stilen gick resten av föreläsningen åxå, väldigt inspirerande (det enda roliga med det hela var att föreläsaren var så svensk och feminin till sättet att man inte kunde annat än småle åt honom)

Så väl hemma fanns varken ork eller motivation att sätta sig ner och studera vidare till fredagens PBL. Så därför följde jag med Crisu till stan där vi fördrev tiden helt bra. Allt gick bra ända tills magen började kurra, å väl hemma efter en hel del mästerkockande så sätter man sig ner å inser att maten inte alls är god (sånt suger bäver). Så en hel del sura miner blev det. Men crisu vet hur man får mej glad....så:

Roligaste idag
kokosbollar
tänk vilken tur att bo bredvid ett konditori + att ha en snäll pojkvän <3

så nu blir det kokosboll & kaffe, sen ska jag läsa (men känns ju lite onödigt att börja med det då man ska å träna om 1h... kanske vi tar å studerar imåron istället?..)

2 kommentarer:

  1. finfina glasögon, supersnyggt :)
    å nu blev jag oxå snål på kokosboll, juh. men här finns ju inget konditori som granne. bara en högstadieskola där en del av eleverna väljer att stå å röka under vårt biltak :/

    SvaraRadera
  2. "suger bäver" HAHA!

    SvaraRadera